Data publikacji : 2021-12-30

Zastosowanie eksperckiej metody oceny do analizy trendów i priorytetów w procesie kształcenia

Juliia Poliakova



Zoriana Novosad



Abstrakt

Artykuł poświęcony jest poznaniu możliwości wykorzystania nowoczesnych metod naukowych, w szczególności metody ocen eksperckich do identyfikacji trendów rozwoju przestrzeni edukacyjnej na Ukrainie oraz wskazanie obszarów, które wymagają dostosowania do warunków wewnętrznych i wyzwań globalnych. Autorka omawia charakterystyczne cechy rozwoju szkolnictwa wyższego w zglobalizowanej przestrzeni edukacyjnej. Przeprowadzone badanie dotyczyło procesu kształcenia studentów studiów wyższych I stopnia (licencjat) na Lwowskim Uniwersytecie Handlowo- Ekonomicznym w ramach trzech kierunków edukacyjno-zawodowych: marketing, reklama w biznesie i prawo. Celem badania było określenie, do jakiego stopnia stosowane metody uczenia się i nauczania są zgodne z zasadami wolności akademickiej i podejścia skoncentrowanego na uczniu.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Szkolnictwo wyższe, Badania ankietowe, Globalizacja, Program nauczania



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Poliakova, J., & Novosad, Z. (2021). Zastosowanie eksperckiej metody oceny do analizy trendów i priorytetów w procesie kształcenia. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 95(4). https://doi.org/10.5604/013001.0015.9362

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP